lyckopillerelin

Alla inlägg den 22 februari 2015

Av Elin - 22 februari 2015 18:52


Hej på er vänner. Efter en god söndagsmiddag med mina föräldrar så sitter jag nu i soffan efter en dag ute på vift. Dagen började med att jag åkte in till stan för att möta upp Sunna inför ännu en pärldag med Ung cancer. Deras pärldagar är verkligen något som jag försöker att prioritera då det är ett perfekt söndagsnöje, terapi för mig och man gör det för ett gott ändamål. Tror vi satt där i ungefär tre timmar och pärlade, jag var sjukt seg idag då jag hade svårt med finmotoriken men det var otrolgit mysigt ändå att sitta där och pärla bland massa andra hjältar.



Efter tre timmar så åkte vi vidare mot stallet för att säga hej då till en gammal vän. Fick reda på i fredags att en av mina gamla stjärnor ska få galoppera över till de eviga gröna ängarna imorgon, så jag var bara tvungen att åka förbi och pussa på min fina fina vän som har lärt mig så mycket. Än så länge så känner jag mig ganska så lugn, men jag tror att tårarna kommer komma inatt eller imorgon. Tänk att man aldrig vänjer sig vid detta.




Hej då älskade Halla, hälsa Castor <3

Av Elin - 22 februari 2015 14:00


Kommer ni ihåg i oktober när jag och Sofi var på inspelningen av Så ska det låta? Ikväll klockan 20:00 på SVT1 visas det programmet där vi är i publiken och får jag gissa så kommer vi att synas lite på första raden längst ner på den sidan där JEM sitter. Kolla vettja, det ska jag göra! :D


Av Elin - 22 februari 2015 10:09


Hej på er älskade ni. Nu är jag back on track igen. Elller, ja nästan iallafall. Idag är faktiskt första dagen på en vecka som jag går upp tidigare och när klockan ringer + att jag faktiskt sov helt okej inatt utan massa avbrott mitt i natten när jag vaknat och sen inte kunnat somna om. Igår var ju jag iväg hela kvällen och det var inte till vem som helst jag åkte. Styrde kosan mot Norrviken och åkte hem till Sofi för att överraska Sara som kommit upp till Stockholm över helgen. Hihihihi, vi hade lyckats så bra med att hålla allt hemligt så Sara hade ingen aning alls om att jag skulle dyka upp där helt plötsligt. Trots att vi inte hann träffas så jättemycket så blev det några timmar iallafall då hon skulle iväg på kvällen. Då stannade jag kvar hemma hos Sofi och vi kollade på mello och hade det allmänt jättemys bara. Kvällen slutade med att jag fick skjuts hem en aning senare än vad jag tänkt, men det gör inget för mig då jag fick lite mer tid med Sara då hon hann komma hem. Är så himla tacksam över att jag har Sara som vän, trots att vi inte ses så ofta så vet vi båda vart vi finns. Tror ärligt talat att jag måste ha världens bästa vänner och världens finaste extrafamilj <3. Nu om ca 40 minuter ska jag iväg och pärla armband till Ung cancer med Sunna och sedan fortsätter vi till stallet en snabbis för att jag måste säga hej då till en gammal vän. Återkommer när jag kommer hem, kram!


Dessa två systrar som jag har på varsin sida går inget annat än att älska! <3

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards