lyckopillerelin

Alla inlägg den 23 februari 2015

Av Elin - 23 februari 2015 20:36


God kväll på er vänner. Nu sitter jag inne i värmen efter en dag med jobb. Herregud vilket ruskväder det är idag alltså, regnar och blåser, skulle inte tacka nej till lite värme nu alltså. Idag har jag som sagt jobbat hela dagen. Medans barnen har sportlov så måste vi andra jobba hihi, men allt för att få pengar just nu! Vaknade dessutom i morse med världens ryggskott, eller har iallafall sjukligt ont i ryggen. Vakande av att jag hade ont i natt nästan varje gång jag vände mig i sängen och det har kommit och gått hela dagen. Jag hoppas verkligen att det går över till imorgon så jag kan rida ordentligt! Åkte iallafall in till stan vid 10 tiden för att hänga med G, som vanligt så blev det ett biobesök för oss efter en lunch på donken. Vi såg Big Hero 6, har hört så mycket bra om den filmen så jag blev jätteglad att det blev just den. Tyckte att den var jättebra verkligen, både skrattade och grät. Har ni inte sett den så gör det, ni blir inte besvikna kan jag lova! När filmen var slut så gick vi tillbaka hem till G och så blev jag bjuden på middag och trevligt sällskap av resten av Gs familj innan jag åkte hem till Spånga igen, en mycket bra dag trots skitväder hehe. Imorgon är det plugg och ridning som står på agendan.


Av Elin - 23 februari 2015 17:01


Igår sa jag hej då till en av mina finaste ponnyvänner, idag har hon galopperat över till de eviga gröna ängarna. Tack allra finaste Halla för allt du lärt mig, för all kärlek och för den tid vi hade tillsammans. Jag kommer aldrig glömma dig och hälsa Castor från mig <3.

 


Av Elin - 23 februari 2015 13:00


Idag är det en vecka kvar tills det är dags för det första repet med Du kan sjunga gospel. Var så galet pepp på detta när jag anmälde mig i januari men nu börjar jag bli sjukt nervös. Tvivlar på mig själv och börjar faktiskt ångra mig. Men mitt i allt detta så hör jag en röst som säger just det jag behöver höra för att känna att jag ska fixa detta. Tack fina Helen för de orden <3.


Snart är jag en i gänget.


 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards