lyckopillerelin

Alla inlägg den 1 mars 2015

Av Elin - 1 mars 2015 19:20


Hej på er vänner. Äntligen hemma i Stockholm igen. Nog för att jag har haft en fantastisk helg så är det alltid skönt att vara hemma. Eller, jag kom egentligen hem för någon timme sedan men har ätit middag med familjen och pratat ikapp lite vad som har hänt under vår helg. Idag ringde klockan på 7, var galet trött och ville bara ligga kvar i sängen och sova. Men jag gick upp, började packa lite smått och sedan fick jag sällskap på frukosten. Alltså, när jag kom ned till frukosten så dog jag! Det fanns typ allt och det kändes som att jag aldrig skulle sluta plocka på mig saker att äta. Älskar verkligen hotellfrukost! Hade säkert kunnat äta lika mycket till, men jag höll mig hehe.

Bra start på dagen!


Efter frukosten så packade jag ihop det sista i hotellrummet för att sedan möte resten av kommittén i konferenssalen för att fortsätta vårt möte och även driva våra mål framot inför kansli och andra ridsportsmänniskor. Ett jättebra sammandrag av det vi kommit fram till i kommitteén och de andra verkade väldigt positiva, kul! Efter ltie paus så fortsatte vi i kommitteén mötet själva och pratade budget och planering inför kommande möten. Efter det så sa vi tack för denna gång och gick ned och åt lunch tillsammans. Då var vi alla en aning sega i huvudet haha!


Senare på eftermiddagen efter en liten promenad i stan i väntan på taxin som skulle ta tre av oss till Landvetter så satt vi tillslut på planet. Det gick snabbt och smidigt att flyga hit och pappa var så gullig och hämtade upp mig på Arlanda. Har som sagt haft en otrolgit trevlig helg. Mycket skratt, mycket ideéllt arbete, mycket god mat, mycket häst och mycket inspiration. Känner nu hur trött jag är, på flyget så håll jag också på att somna men nu skulle jag lätt kunna gå och sova känner jag! Får packa upp och tvätta imorgon tror jag minsann, kram på er!



Av Elin - 1 mars 2015 13:15


Pappa frågade mig härom dagen hur många konserter jag hade inplanerade i nuläget. När jag började räkna ihop hur många det var så insåg jag att det var några mer än vad jag själv trodde. Men galet vad kul det ska bli! Det är sånt här jag lever för. Musik och hästar, det är verkligen mitt liv och känner jag mig själv rätt så kommer det säkert tillkomma några fler konserter än dessa.


3 mars-Carolakonsert

4 mars-Carolakonsert

14 mars-Melodifestivalens final

10 april-Chess in concert

10 maj-Konsert med Du kan sjunga gospel

27 maj-Carolakonsert

30 maj-Livet är en schlager

19 september-Kristina från Duvemåla

10 oktober-I love musicals



 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards