lyckopillerelin

Alla inlägg den 14 mars 2015

Av Elin - 14 mars 2015 16:53


God eftermiddag på er alla fina. Inatt sov jag i 12 timmar, men har vaknat ganska mycket under natten. När jag gick och la mig igår så hade jag lite ont i kroppen efter ridlektionen men tänkte att jag det nog skulle gå över under natten, icke sa nicke. Idag har jag ont exakt överallt! Det är inte träningsvärk utan någon annan slags smärta, tror att Billy är lite för tung för mig att rida. Han orkar inte riktigt bära sig själv, utan man får hjälpa till lite och då strejkar min axel och nacke. Så idag har jag verkligen tagit det lungt. Har inte riktigt varit på topp varken psykiskt och fysiskt ärligt talat. Nu de senaste timmarna så har jag druckit massa te och klippt och klistrat lite. Har under alla mina år som jag lyssnat på Carola samlat bilder på henne från massa tidningar och samma sak med Sarah Dawn Finer, så har haft massa tidningar liggandes, men inte nu längre. Samtidigt som jag gjorde det så rullades mellolistan på spotify för att tagga inför ikväll. Om tre timmar sitter Elin och jag i friends för att se finalen live, PEPP! Så med tanke på att jag inte varit på topp idag, så behövs denna kväll!

Älskar tulpaner <3


Av Elin - 14 mars 2015 11:34


Igår sen eftermiddag så släpptes Gevalias nya reklamklipp som vi i Du kan sjunga gospel var med på under morgonen. Ett jätteroligt uppdrag, men kallt som sagt. Tur att det fanns kaffe och att vi kunde sjunga och dansa oss lite varmare iallafall :). Här kommer det!


 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards