lyckopillerelin

Alla inlägg den 12 april 2015

Av Elin - 12 april 2015 17:37


Hej på er älskade ni. Jag märker att denna helg har gått i fika och umgänge med fina vänners tecken. Det går verkligen inte att fika för mycket i livet. Denna härliga söndag har jag tillbringat i Vällingby tillsammans med Elin, inte Hagelin denna gång haha. Vi är verkligen för många Elin i stallet känner jag, denna Elin är ytterligare en med samma namn som hänger i stallet. Vi har känt varandra i ett antal år nu, men inte förs förra veckan så kände vi att vi har sjukligt mycket gemensamt då vi båda nästan har samma funktionsnedsättning och så jobbar vi båda med barn. Så det var verkligen dags at träffas utanför stallet för lite barn och hästsnack! Vi satt på Waynes i kanske tre timmar och pratade om just jobb och hästar. Jättemysigt var det att få sitta och känna igen sig i varandra och ta emot varandras tips och trix. Man kan ju undra varför vi inte har kommit på detta tidigare haha. Är så peppad inför vår framtida privatlektion som vi bestämde att vi skulle boka in! Nu har jag iallafall kommit hem och bytt om till mjukisar och sitter och väntar på middagen som snart är klar. Varför är man alltid som mest sötsugen när man precis ska äta mat? Denna helg har verkligen gått sjukt fort! Imorgon är det måndag, men jag längtar faktiskt. Dels att få fortsätta skriva på C-uppsatsen men framför allt för att det är dags för Du kan sjunga gospel rep efter påskuppehållet, yey!



 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards