lyckopillerelin

Alla inlägg den 25 april 2015

Av Elin - 25 april 2015 22:25


Hej på er älskade ni. Dåligt med uppdatering här, men det beror helt enkelt på att jag är på konferens i Uppsala för tillfället. Åkte hitåt tillsammans med Filippa och Emelie så vi var på hotellet vid 12 i förmiddags. Checkade in på hotellrummen och andades i tio minuter innan vi samlades allihopa för lunch.

Jag blev själv i mitt rum.


Efter lunchen så har tiden bara sprungit iväg. Vi har ätit massa god mat (som vanligt när man är iväg med ridsporten), vi har träffat massa andra DUSare från andra distrikt och utbytit erfarenheter och lärt oss av varandra. En otroligt givande dag med massor av skratt och föreningsnytta. För första gången på väldigt länge så känner jag faktiskt att vi i Stockholms DUS har kommit en himla bra bit på vägen. Känner mig som en gamal veteran i sammanhanget och att jag verkligen har gjort någonting bra under mina år som DUSare. Är sjukt peppad på att fortsätta jobbet i styrelsen! Det blir jag alltid efter sånna här träffar haha! Massa massa brainstorming och nya ideér har vi fått med oss.


Nu ikväll efter middagen så har vi varit iväg och bowlat. Dock precis innan lunch så började min yrsel att spöka och den har hållit i sig i några timmar nu. Så för mig blev det inte så jättemycket bowling. Hoppade in i slutet då jag kände att jag inte kunde sitta och tycka synd om mig själv längre. Så jag bet ihop och kastade några klot. En jätterolig kväll, synd bara att yrseln kom på besök. När vi vaar klara så skakade jag då jag bitit ihop under timmen. Viljan är ibland för stark för att kunna lyssna på kroppen tror jag.


Nu har jag landat i sängen, ska skriva ned lite saker på datorn när jag publicerat detta inlägg och sedan är det dags att släcka lampan. Klockan 8 imorgonbitti är det dags för hotellfrukost, längtar redan haha! God natt på er fina ni så återkommer jag imorgon kväll när jag kommit hem till Stockholm.



 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards