lyckopillerelin

Alla inlägg den 29 april 2015

Av Elin - 29 april 2015 21:45


Hej på er mina vänner. Det här med sena blogginlägg har blivigt lite av min grej just nu känner jag, man ska försöka att bli bättre på att uppdatera. Idag hade jag sovmorgon och började inte förs vid 10 på SU. Vi hade handledning och dagen kunde inte ha börjat bättre kan jag säga. Vi fick så mycket beröm att vi skriver på bra och gör ett bra jobb, till och med att vår handledare sa att han är glad över att få vara handledare för oss då han känner sig så trygg i vårt arbetssätt. Vi gick därifrån jättelättade och så peppade att få fortsätta att skriva. Eller, jag kunde inte riktigt då känna lättnad och glädje då jag fortfarande kände mig stressad och orolig, men nu när jag sitter och skriver detta så känner jag mig lugnare :).


Efter handledningen så åkte vi hem till Vånkan för att fortsätta vårt skrivande. Tyckte att vi var väldgit effektiva i början, men efter någon timme så fastnade vi på balkongen då det började hända spännande grejer utanför. De skulle dumpa en barack precis vid balkongen och vi kunde inte komma på hur det skulle gå till haha. Så vi satt där och tittade i säkert 30 minuter, iallafall så pass länge att han som jobbade med detta kände sig iakttagen och var tvungen att prata lite med oss haha. Vi satt och skrev i kanske en timme till ungefär och sedan så åkte jag mot Spånga.


Hann vara hemma i kanske 20 minuter innan jag åkte vidare till Elin. Som vanligt så gjorde vi egentligen inget speciellt. Har inte träffat hennes kära föräldrar på länge så att chatcha up lite med dem och sen så började jag och Elin att titta på Harry Potter. Det var ett bra tag sedan som jag såg filmerna och just nu så läser jag ju om böckerna så är inne i den bubblan nu hihi. Dock så hann vi inte se klart den, men det var mysigt att se alla ändå! Mamma hämtade upp mig och sååkte vi vidare för att handla lite.


Nu sitter jag i soffan och dricker te, ska strax börja koncentrera mig på TVn innan jag hoppar i säng. Imorgon har jag en helt ledig dag. Eller, Sunna kommer hit på eftermiddagen men that´s it. Har inte haft en ledig dag på flera veckor så har nästan glömt bort vad man gör en ledig dag. Vi får se imorgon hur det blir helt enkelt, kram på er!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards