lyckopillerelin

Alla inlägg den 2 maj 2015

Av Elin - 2 maj 2015 16:33


Hej på er vänner. Herregud vad trött jag är! Vi har verkligen varit igång hela dagen och nu har vi 1,5 timme på oss att fixa oss inför galakvällen. Klockan ringde redan vid 7, men jag låg kvar i sängen och halvsov i en halvtimme till ungefär innan jag gick upp. Vi startade dagen med världens brakrukost, alltså jag var i himlen! Fanns verkligen allt möjligt och det kändes som att man kunde sitta där och äta i flera timmar! Men en timme hann vi bara med innan dagen var tvungen att börja på riktigt.


Dagen fortsatte med en inspirerande föreläsning av Johannes Hansen som han kallade för Fuck your fears. En av de bästa föreläsningarna jag varit på verkligen! Så mycket kärlek, så mycket kloka ord, så mycket skratt och lite dans också! Nä, behöver ni motivation att ta tag i livet så rekommenderar jag Johannes alltså!


Under nästan hela dagen så har det även varit ett utställartorg på hotellet där massa människor som kan hjälpa till har stått och gett information. En väldigt bra grej och massor av trevliga folk att prata med! Innan lunch så hade vi ett seminarium med Ung cancer där vi förhoppningsvis hjälpte dem att utveckla sin organisation och självklart passa på att prata med massa andra medlemmar, hur bra är inte det liksom!?


Efter lunchen så hade vi en liten workshop på två timmar där jag hade valt praktiskt ledarskap, inte riktigt det jag hade förväntat mig men när jag ändå skulle utvärdera dessa timmar så kände jag tillslut att jag fick lite med mig iallafall. Eller så fick jag ännu mera att jobba på med mig själv hehe. Nu sitter jag depå hotellrummet och ska snart börja göra i ordning mig inför kvällen. Vi får se hur länge jag orkar dag, känner att jag börjar må lite dåligt. Nä vänner, hinner nog inte titta in här mer under dagen. Ha en toppenkväll!



 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards