lyckopillerelin

Alla inlägg den 10 maj 2015

Av Elin - 10 maj 2015 16:42


Hej på er vänner. Galet vad trött jag är. Skulle nästan behöva ta en powernap, men är så rädd att jag ska somna ifrån klockan och missa genrepet med kören ikväll haha. Idag stod klockan på 7 och det var bara att kliva upp en halvtimme senare för att få i sig lite frukost trots att man helst hade velat ligga kvar i sängen hela dagen typ. Även idag har varit intensiv och det var mycket känslor hos många av oss tror jag. Den första timmen så jobbade vi lite med CUS i framtiden och efter en fikapaus så var det dags att sätta igång årsstämman. Jag har inte nämnt något om detta tidigare då jag ville vara säker på hur det hela slutade, men redan i januari så fick jag en förfrågan om jag var intresserad att arbeta i CUS och jag tackade ja nästan direkt. Jag kände att frågan verkligen kom i rätt tid och jag längtade verkligen efter att få lite ombyte och nya utmaningar. I Mars så gick min nominering igenom och valberedningen ville lägga mig på förslag som en av några andra nya ledarmöter i styrelsen och idag så blev det klubbat. Allt känns fortfarande väldigt overkligt och ska jag vara ärlig så tror jag inte riktigt att det har sjunkit in i mig ännu. Helt galet vad detta ska bli kul! Nu är jag alltså inte bara stolt DUSare utan även en riktigt stolt CUSare, är så peppad! Efter lite fotografering och ett konstituerande möte så var det äntligen dags för lunch innan bussen gick till centralen.


När jag sagt hej då till ett helt gäng som också hoppade av vid centralen så väntade ajg ett tag på att Sunna skulle dyka upp, så fortsatte vi mot Radisson för att pärla armband åt Ung cancer. Det blev knappt två timmar som vi var där, men bättre än ingenting! Vi båda var sjukt trötta så två timmar passade nog perfekt just idag. Fick med mig ytterligare ett armband hem iallafall.

Vana pärlare ;)


Nu är jag som sagt hemma och just nu väntar jag på att middagen ska bli klar, ska åka iväg till kören om ungefär en timme och behöver käka lite innan dess. Lär vara död när jag kommer hem ikväll vid 22 så jag återkommer nog imorgon. Ha en fortsatt trevlig söndag nu, kram på er!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards