lyckopillerelin

Alla inlägg den 15 maj 2015

Av Elin - 15 maj 2015 17:29


Hej på er vänner. Kastar in ett kort inlägg här i all hast innan jag drar på mig jeans, äter lite middag och drar till cirkus. Idag var det sista hela dagen att skriva C-uppsats innan den ska in för opponering. Efter opponeringen så har vi några dagar på oss att finslipa det sista innan den är helt klar och förhoppningsvis tillräckligt bra för att bli godkänd. Åkte till Vånkan så jag var hos henne vid 9 och sedan så har vi suttit och skrivit till typ 17. Att sitta i ca åtta timmar i sträck och skriva är sjukt jobbigt alltså. Man kanske inte tror det, men den sista timmen så höll jag på att somna i soffan flera gånger och våra huvudet blev helt knas. Det är som om man blir hjärntvättad, helt knäpp blir man haha. Trots att vi inte hann så långt som jag hade velat så har vi ändå kämpat på bra idag. Men nu tar vi helg och vilar huvudena till på måndsg! Nu kallar middagen, hej på er så länge!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards