lyckopillerelin

Alla inlägg den 25 maj 2015

Av Elin - 25 maj 2015 21:08


God kväll på er kära ni. Har nu kommit hem, bytt om till mjukiskläder och tagit tag i några måsten som jag dragit ut alldeles för länge. Usch, avskyr att jag har blivit en sån där sista-minuten-person! Denna nya vecka började iallafall med att åka till SU i några timmar. Imorgon blir förhoppningsvis sista gången jag är på BUV som förskollärarstudent, wiho! Var iallafall på två opponeringar då det står i kursbeskrivningen att vi måste närvara på två till utanför sina egna. Så det var bara att göra som det står, men vi kom iallafall iväg redan vid 11:00 ungefär så det gjorde inte så mycket. Vånkan och jag åkte hem till henne för att finslipa på vår opponering som vi har imorgon. Känner mig ganska så lugn inför det faktiskt, som vanligt så tror jag att vi förstårar upp allt-eller snarare SU förstorar upp allt! Vid typ 15:30 så åkte jag in till la stada för att möta upp Sunna på Akademibokhandeln där vi passade på att sitta och fika i några timmar, helmys! Efter det så gick vi vidare till sergelbion för att titta på bio, blev Pitch perfect även denna gång för mig, men det gjorde inte så mycket. Det är ju lite som av en musikal så då går det ju inte att titta på den för många gånger hihi. Efter bion så sa Sunna och jag hej då till varandra, nu dröjer det en evighet tills vi ses-vi vet inte ens när det blir! Kommer verkligen sakna henne, nu när man har vant sig vid att hon finns i Stockholm igen så flyttar hon ned till Skåne över sommaren haha. Men vi lovade varandra att bli bättre på att skypa och allt sådant! Nu ska jag nog äta något och sedan tror jag att jag ska läsa lite Harry Potter innan det är dags för att sova. Kram på er!


 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards