lyckopillerelin

Alla inlägg den 11 juni 2015

Av Elin - 11 juni 2015 21:19


Hej på er vänner. Har just satt mig i soffan efter en helmysig dag med en fin vän. Ska nog lägga mig i sängen och läsa lite Harry Potter innan jag går och lägger mig på riktigt snart tror jag, men innan dess så tittar jag in här för att visa att jag lever. Har varit med Bella hela dagen idag. Vi möttes vid 10 och tog en fika på Spånga konditori i några timmar innan vi åkte vidare mot sankt erikshjälpen för att kolla lite. Jag köpte inget, men jag älskar att gå runt att titta på gamla vintagemöbler och servis eller liknande, tänk om man hade plats för allt som man vill ha.


Min bruch


Bella hittade iallafall en "landetvagn" som Tindra fick provsitta i på vägen hem ;)


På vägen hem så gick vi förbi spånga torg och handlade lite jordgubbar och melon för att ha något att äta på när vi kom hem tillsammans med varsin cosmopolitan. Älskar verkligen Bellas cosmo, så god! Eftersom vi tyckte att sommaren hade kommit så satte vi oss självklart ute på altanen, men såklart så började det blåsa och solen gömde sig bland molnen, så det blev lite kallt efter ett tag faktiskt. Men lite sommarkänsla fick vi iallafall.


Efter lite stök och lek med bebis så tog vi en promenad tillbaka ned till Spånga torg för att köpa hem sushi till middag och handlade lite som vi glömt. Det var ett tag sedan som jag åt sushi och varje gång jag äter Spångas sushi så blir jag påmind om att det är så sjukt gott!


Resten av kvällen så har vi bara suttit och snackat, planerat lite och haft det allmänt trevligt. Är så mysigt att vi bor så nära varandra och att vi kan umgås en hel dag utan att göra något egentligen speciellt. Vi ska faktiskt träffas redan imorgon igen då vi båda ville ha sällskap haha.


En fin sommarkväll att gå hem i <3


 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards