lyckopillerelin

Alla inlägg den 19 juni 2015

Av Elin - 19 juni 2015 17:33


Hej vänner. Midsommar idag hörni, tänk vad tiden går fort. Kändes som att det var julafton nyss haha. Idag började vi dagen med en rejäl frukost Elin och jag, typ vid 09:30. Sedan har vi varit vid poolen typ hela dagen allihopa. Solat, badat och haft det härligt, känns som att jag inte ska klaga när det varit ca 30 grader i luften ;). Efter lunch så var det dags för lite midsommarfirande med att klä midsommarstång, fixa kransar and so on, senare fick vi även jordgubbar och grädde, mums! Under nästan hela dagen så har det också spelats svensk musik både live och inspelat-så mysigt! Nu de senaste timmarna så har jag varit lite nere, vet inte riktigt varför men jag antar att det beror på mycket intryck och att jag börjat varva ned lite. Nu har vi precis tagit igenom oss en riktig åsk och blixtskur tillsammans med lite regn, småmullrar lite fortfarande men strömmen har kommit tillbaka iallafall :). Tur att vi hann ta oss in till hotellrummet! Ikväll blir det god mat och underhållning innan det är dags att gå och lägga sig. Gårkvällen var fantastisk med schlagermusik och massa söta barn som uppträdde så jag gissar på att denna kväll också kommer bli mysig! Kram på er, hoppas ni har haft en bra dag ni med!

Av Elin - 19 juni 2015 12:30


Helen har ju gjort så sjukt många covers under åren, men en favorit är hennes svenska version av Billy Joels låt "She's Always A Woman", men som på svenska blir "Kvinnan för dig". Här har ni den från youtube när Helen gästade Nyhetsmorgon 2010.

 

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards