lyckopillerelin

Alla inlägg den 3 juli 2015

Av Elin - 3 juli 2015 20:02


Det finns mycket att välja på, men här kommer en favorit!


Av Elin - 3 juli 2015 10:28


Efter ett år med att knapra ipren eller alvedon så fort jag börjat känt mig krasslig så tror jag nu att min kropp säger ifrån. Kanske är det för att jag har börjat slappna av lite då jag fått jobb och allt med skolan är slut. Kanske är det för att jag ändå känner mig konstant stressad över någonting eller så har jag bara fått ett vanligt virus i kroppen. Men de senaste dagarna så har jag varit så fruktansvärt trött, jag kände av det på Gotland hela dagen att jag inte riktigt var närvarande hela tiden, hade lite ont i halsen och hostade lite och igår så mådde jag piss. Just nu så är jag trött. Hela tiden. Att gå på toaletten, resa sig upp för att svara i telefonen eller något annat som inte är så jättejobbigt i sig är en utmaning just nu. Jag har gråten i halsen hela tiden och helst av allt så skulle jag bara vilja skrika, stampa eller slå. Men jag orkar inte. Jag orkar inte ens känna. Vill bara springa ifrån allt jobbigt samtidigt som jag bara vill krama om någon fin person i mitt liv och säga hur värdefull den är. Jag skulle ju ha åkt till Skåne idag tillsammans med Sara och Sofi, men jag var tvungen att ställa in. Det gjorde ont, men just nu känns det som att jag måste ha en helg där jag ligger i soffan och tittar på serier eller sover. Avskyr verkligen när det blir så här men just nu så känner jag verkligen att jag måste fokusera på att må bra och komma tillbaka till mitt riktiga jag igen. Nu ska jag försöka ta mig upp ur soffan och göra en kanna iste, för att sedan titta på Grey´s Anatomy och försöka att slappna av lite. Ta hand om varandra, kram på er!


 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards