lyckopillerelin

Alla inlägg den 17 juli 2015

Av Elin - 17 juli 2015 16:49


Hej på er snyggingar. Idag har jag väl inte så jättemycket att komma med om jag ska vara ärlig. Det har varit lite opålitligt väder här ute i skärgården idag och trots att klockan snart är 17:00 så har jag faktiskt inte ens gått utanför dörren än. Jag vet, det låter hemskt. Har under dagen försökt att tänka bort min extrema huvudvärk som inte vill ge med sig. Har liksom haft ont i huvudet sedan i måndags och det blir bara värre och värre. Från början trodde jag att det var bihåleinflammation, men jag tror nu mera på att det har med stress och sådant att göra istället. Jobbigt är det iallafall, vissa stunder så skulle jag bara vilja hugga av huvudet haha! Men trots huvudvärk så har jag ändå läst idag, första delen av Jonas Gardells triologi "Torka aldrig tårar utan handskar". Men har fått tagit många småpauser för att vila huvudet, mer än det har jag inte gjort faktiskt. Vi får se vad jag hittar på imorgon och på söndag, kanske orkar ta ett varv runt ön då eller något, kanske jobbar lite. Vi får se helt enkelt, känner att jag inte riktigt är med idag, ni vet när tankarna är någon helt annanstans än där de egentligen borde vara. Kram på er!

 


 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards