lyckopillerelin

Alla inlägg den 20 juli 2015

Av Elin - 20 juli 2015 18:14


"På måndag kommer jag hem till stan igen, förhoppningsvis lugnare i själen." Så avslutade jag mitt inlägg för några dagar sedan innan jag åkte ut till landet. Jag vet inte om jag har blivit så lugnare i själen efter landet. För första gången under alla år som vi har haft landet så har jag varken läst ut en bok eller kunnat slappna av. Snarare att jag har känt mig ännu mera instängd vissa gånger. Gick iallfall in på facebook idag när jag kom hem till stan, men kände direkt att jag inte var redo. Blir en paus i några dagar till och denna gång tror jag att det blir från alla sociala medier. Kanske även här, vi får se men jag säger till. Men iallfall. Hej på er alla fina. Sitter just nu i min säng här hemma i Spånga igen och försöker ta igen mig lite efter dagen. Har väl kanske inte gjort så supermycket, men det jag har gjort har satt sina spår i extrem trötthet och ännu mera huvudvärk. Så nu blir det vila resten av dagen skulle jag tro. Är hemma i Spånga nu som sagt, mamma och jag lämnade landet vid 10:30 i förmiddags sedan blev jag avsläppt i Grisslinge medan mamma fortsatte för att åka och handla. Kom väl hem hit vid 13 skulle jag tro och har sedan dess tvättat, tvättat, packat och gjort allsångsskyltar. Är ärligt talat inte så jättesugen på att åka in till skansen imorgon, men jag kan inte tänka mig att se allsången via TV-rutan längre så jag tvingar mig dit ändå. Jag vet ju att jag kommer ha kul när jag väl är där :). Nä vänner, tror jag ska försöka ge mig på Grey´s Anatomy igen innan det är dags att äta och sedan hoppa in i duschen. Kram på er!


Imorgon blir det lite finputsning på skyltarna, men håll koll i TV-rutan ;)

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards