lyckopillerelin

Alla inlägg den 2 augusti 2015

Av Elin - 2 augusti 2015 18:21


...ever. Inga mer sommarlov att vänta på längre, utan nu är det semester för resten av livet, men det fungerar ganska bra ändå. Hade jag mått bättre så hade jag kanske valt att spendera denna dag med någon fin vän eller något, men jag har lyckats blivigt sjuk. Igen. Suck! Känns inte kul att komma imorgon till det nya jobbet på första dagen och inte vara på topp. Men det kunde ha varit värre, än så länge så är jag bara lite hes, förkyld och väldigt trött. Precis som sist. Så istället för att hålla igång hela dagen så har jag inte gjort så jättemycket. Under förmiddagen så åkte jag och lillebror en sväng till Väsby för att hälsa på farfar, det var sjukt länge sedan som vi sågs så det var verkligen på tiden att komma dit och säga hej tyckte vi båda. Annars så har det inte hänt så mycket mer idag. Har suttit i sängen och kollat på serier och planerar väl att göra nästan samma sak resten av kvällen. Imorgon börjar jag klockan 8 så jag ska försöka att komma i säng i tid så jag är någorlunda pigg när jag dyker upp imorgon bitti. Än så länge så känner jag mig rätt så lugn. Ska bli kul och spännande att börja jobba, men självklart lite läskigt och det är mest andra tankar som snurrar runt i huvudet på mig, lite praktiska saker. Nä vänner, nu ska jag återgå till Håkan Hellström. Kram på er!


 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards