lyckopillerelin

Alla inlägg den 2 september 2015

Av Elin - 2 september 2015 22:15


Jag orkar inte gråta mer. Jag är så less på att  vara så här känslosam. Det känns som att mitt hjärta håller på att gå i tusen bitar. Det känns som att hela jag håller på att gå sönder, både fysiskt och psykiskt. Jag försöker att lyssna och känna och gå på min magkänsla, men det gör allt bara värre. Det känns inte okej att vara så här svag, så sårbar och så ledsen. Jag får svårt att andas. Jag vill fly. Trycka på paus.

 

Jag vet inte hur jag ska orka de närmaste veckorna när jag redan nu håller på att bryta ihop...

 

 

Av Elin - 2 september 2015 19:19


God kväll på er vänner. Oj vilken lång dag det har varit idag! Men trots det så sov jag i 9(!!??) timmar inatt, minns inte när jag sov så länge sist haha. Idag började vi dagen på förskolan ute i regnet, jag jagade regnkläder och kom sedan ut och hoppade i vattenpölarna tillsammans med barnen, alltså jag har verkligen blivigt härdad på skansen när det har regnat. Herregud, det värsta är att man kan bli blöt och då är det bara att byta om. Annars så har det varit en normal dag på jobbet och har försökt att få ihop tiden med att få vara i barngrupp samtidigt som man fixar på avdelningen. När jag hade stängt på förskolan så åkte jag hem med gråten i halsen, får ont i hjärtat varje gång jag hör tråkiga och hemska kommentarer som mina kollegor säger till barnen. Försöker att stå upp för barnens skull, men man orkar inte hela tiden. Vi får se hur detta slutar helt enkelt. Ikväll är jag iallafall ledig och planerar nästan att somna på soffan haha. Kram på er!



 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards