lyckopillerelin

Alla inlägg den 5 september 2015

Av Elin - 5 september 2015 09:45


Om ni har missat det så kommer Stockholm Stadsteater att sätta upp musikalen Cabaret nu med premiär den 19 september. Självklart så har jag inte missat detta då Sarah Dawn Finer spelar rollen som Sally Bowles. Ni kan ju då säkert räkna ut med lilltån att jag redan har bokat biljetter till en av föreställningarna, om jag ska vara riktigt ärlig så kan jag ju också säga att jag inte bara har bokat biljetter till en föreställning, utan till fyra styckna. I november blir det två gånger och december två gånger. Sedan får vi se om jag hinner med fler, men kanske en eller två till. Ja, ni kan kalla mig galen, men man ska passa på att gå på stadsteatern när man är ungdom, är sjukt billigt haha! En annan rolig sak som jag kan nämna är att den av föreställningarna jag ska se är på nyårsaftonskvällen, Julia och jag ska avsluta 2015 med Sarah och börja 2016 med Sarah, alltså åh vad detta kommer bli bra! Ni måste ju se musikalen hörni, in och boka på hemsidan typ nu! Men ta inte slut på alla parkettplatser ifall jag vill spontanboka någon föreställning ;).


 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards