lyckopillerelin

Alla inlägg den 12 september 2015

Av Elin - 12 september 2015 22:03


Efter en god middag och trevliga och intressanta samtal med massa ridsportare så har jag nu landat i sängen. Ska väl snart gå och sova, men innan det så blir det lite lördagsmys i form av godis, te och musikunderhållning av BAO. En bra lördagskväll trots att jag inte är på topp.


Av Elin - 12 september 2015 18:45


Hej kära ni. Oj vad trött jag är! Sitter just nu inne på mitt hotellrum och andas lite innan det är dags att byta om och gå iväg för middag. Trots nästan 10 timmars sömn inatt så har jag varit sjukt trött hela dagen och min röst har strejkat. Men jag drömde typ hela natten och vaknade säkert fem gånger så har nog sovit lite oroligt. Dagen har gått i ett Vi började med ett möte med bara oss i kommittén i förmiddags för att beta av lite frågor.


Sedan vid lunch så blev det uppsamling och så åt vi alla innan det var dags för oss att köra en kort presentation laget runt. Så många konferenser jag har varit på under åren där massa distrikt från hela Sverige samlas, men lika häftigt är det varje gång! Fantastiskt att se hur många eldsjälvar vi har här ute i landet! På eftermiddagen så tog vi bussen till Nyby Torshälla ridklubb för att se hur den sista utbildningsträffen på FU-utbildningen gick till. Härligt att få andas lite häst och få ännu mera inspiration, vill också gå utbildningar haha! Vi satt i ett ridhus i cirkus två timmar och tittade och diskuterade, så vi alla ar lite stelfrusna efteråt haha. 

 

 

Nu är vi klara för dagen och det är bara middagen som fattas i våra magar haha, blir nog n tidig kväll för mig då jag inte är så sugen på att sitta och prata med en dålig röst. Den måste hinna vila lite inför måndag! Nu måste jag byta om i ilfart, kram på er!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards