lyckopillerelin

Alla inlägg den 13 september 2015

Av Elin - 13 september 2015 22:12


Veckans schema är uppskrivet och nu är det dags för att släcka lampan och ställa klockan. Ny vecka imorgon, vet inte om jag är taggad eller inte. En sak som är säker är att helgen har gått alldeles för fort, en söndag extra hade jag inte tackat nej till :). God natt alla fina, kram!


Av Elin - 13 september 2015 20:32


Jag brukar ju bjuda på en terminsplanering av mina konserter och musikaler jag har inplanerade, så here you go. Det kommer kanske fyllas på ännu mera med tidens gång, men just nu ser den ut så här :). Det är sånt här som jag lever för!


17 september: Förhandsvisning av föreställningen BOX

19 september: Kristina från Duvemåla

10 oktober: I love musicals

1 november: Cabaret

7 november: Cabaret

16 november: Du kan sjunga gospel konsert

18 november: Julkonsert med Carola

28 november: Julkonsert med Carola

30 november: Julkonsert med Helen Sjöholm

7 december: Julkonsert med Tommy Körberg

9 december: Cabaret

17 december: Mitt enda liv

31 december: Cabaret


Av Elin - 13 september 2015 16:36


Hejsan hoppsan. Det känns som att jag börjar varenda inlägg med att jag är trött, men just nu är det så. Är trött hela tiden! Nu är jag äntligen hemma, nyduschad och sitter i soffan med mjukiskläder och planerar att göra det för resten av dagen. Inte ett dugg ska jag göra, mer än att kanske försöka få i mig lite mat. Nu är iallafall höstens konferenser avcheckade tror jag för ridsporten. Det har varit intensivt hela augusti och nu i början av september, men nu börjar det att lugna ned sig lite hoppas jag. Vid middagsbordet igår så satt jag och pratade med två engagerade inom ridsporten och när jag räknade upp vad jag gjorde i ridsporten och sedan berättade att jag även jobbade heltid undrade de när min fritid var. Det ligger väl något i det kanske, när jag inte jobbar så sitter jag ofta med något styrelsearbete, i möte eller åker på konferenser, men vill man att alla ska få chansen att möta hästen utifrån deras egna förutsättningar så är allt jobb värt det, för det är så häftigt att få lära sig mer och få påverka mer i ridsporten! Idag har vi iallafall diskuterat kommitténs handlingsplan som vi arbetade på i början av året. Mycket intressanta diskussioner och erfarenhetsutbyte, vi har kommit så långt om man jämför med när vi började arbeta i kommiteén, men det finns fortfarande mycket att göra. Dagen har gått snabbt och efter ett snabbt avstämningsmöte med kommiteén så åkte jag hemåt vid 13:30 ungefär. Nöjd, trött och peppad efter denna helg.


 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards