lyckopillerelin

Alla inlägg den 8 januari 2016

Av Elin - 8 januari 2016 16:49


Hej på er vänner. Slänger in ett inlägg här i all hast när jag ändå var inloggad. Känns lite som att detta inlägget typ bara kommer handla om mat haha. Idag är det en bättre dag än igår iallafall, skönt. Igår kväll var jag bortbjuden på middag hemma hos Bella och Tindra. Vi snackade ikapp oss om allt möjligt, jag fick lite bebismys på köpet av en glad tjej och så åt vi laxpasta till middag, mums och mys!


Idag åkte jag in till stan vid lunch för att möta upp Melissa och Emma, det var sjukt länge sen vi sågs! Typ ett år! Så det var verkligen dags att ses igen, självklart så blev det nästan bara snack om jobb eftersom att vi alla tre jobbar nu för fullt. Skönt att få träffa dem igen och prata lite om hur vi alla har det, man inser då hur mycket personal och tidsbrist vi har det på förskolorna runtom. En trevlig lunch iallafall på Jensens blev det, där vi typ alltid brukar käka när vi ses hihi.


Nu har jag precis kommit hem, passar på att vila lite och om en halvtimme ungefär så åker jag till sumpan för att umgås med Lisa. Middag, vin och Adele blir det ikväll hihi! Nä vänner, vila var det. Kram!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards