lyckopillerelin

Alla inlägg den 20 februari 2016

Av Elin - 20 februari 2016 23:11


God sen kväll på er mina vänner. Åh vad skönt det var att sova ut idag, men åh vad jag mådde konstigt när jag vaknade upp. Typ yrslig och nästan lite förskyld på något sätt. Men med lite mat i magen vid lunch så började det långsamt försvinna. Har tillbringat dagen framför Criminal minds (surprise, hehe!) och nu ikväll var det äntligen dags för Cabaret igen, denna gången med Julia. Vi åt lite middag innan och köpte blommor sedan intog vi våra platser på första parkett. Många härliga skratt, många fina minnen även från denna föreställning och en fantastisk ensamble som vanligt. Idag slog det mig extra mycket av någon anledning vilken sjukt begåvad människa Sarah är. Alltså, hon kan verkligen allt + att hon är klok, genomsnäll och ödmjuk. Är skyldig henne mycket under de senaste 9 åren, kan inte föreställa mig ett liv utan henne. Hon gör det lättare att andas många gånger och det är jag så otroligt tacksam över. Fina underbara Sarah <3. Nu ska jag titta på ett avsnitt CM igen innan jag släcker lampan här i sängen, sleep tight, puss!


Sarah och Linus in action!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards