lyckopillerelin

Alla inlägg den 19 mars 2016

Av Elin - 19 mars 2016 19:26


Alltså. Ni skulle bara veta vad jag fått vara med om idag. För många månader sedan så bokade jag biljetter till Berwaldshallens evenemang Svenska stjärnor. Denna gång med Helen Sjöholm och Magnus Carlsson (weeping Wilows). Vilka musikaliska genier det är alltså! De kompliterar varandra så oerhört bra. De sjöng massa olika låtar av band annat David Bowie, Elvis Costello, Nick Cave, Peter Gabriel, Depeche Mode och Coldplay. Helt och hållet magi! När de avslutade med att sjunga Coldplays fix you så trillade jag nästan av stolen och fick koncentrera mig på att inte gråta, det var så otroligt otroligt vackert! I två timmar fick vi lyssna på deras vackra stämmor tillsammans med Radiosymfonikerna. Att se Helen live har jag fortfarande inte vant mig vid, utan det känns fortfarande som om det är Gud som står på scenen eller att jag drömmer. Hon är så obeskrivligt stor för mig på olika vis. Är så tacksam över att jag får möjligheten att gå på så många fantastiska konserter!

Bjuder på en bild från konserten. Så mycket feeling i denna bild!

Av Elin - 19 mars 2016 13:32


Hej på er så här i all hast. Ledsen för att jag inte tittade in här igår, men det var fullt upp! Jobbade över som vanligt kändes det som haha och så avslutade jag mitt handledningsuppdrag med att skriva under min students alla papper, nästa vecka är hennes sista vecka! Sjukt vad tiden går fort!


Direkt efter jobbet så köpte jag mat på donken och åkte sedan vidare till Elin. Var grymt länge sedan som vi sågs, så det var verkligen på tiden! Härligt att ses och ha en riktig slapparkväll med sin extrafamilj, har saknat dem alla!


Fick sjukts hem senare på kvällen, lyx! Idag har jag spenderat dagen på IKEA, än så länge hehe. Var där till öppning och kom hem för 30 minuter sedan kanske. Älskar att flyttshoppa hihi! Nu har jag precis hoppat ut från duschen, ska klä på mig lite snygga kläder och sedan åker jag och pappa till Berwaldshallen för att se på Helen Sjöholm och Magnus Carlsson, pepp på hög nivå!! :D

Shopping!


Återkommer ikväll om hur konserten var, tills dess så får ni ha det så bra, puss och kram!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2016 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards