lyckopillerelin

Alla inlägg den 29 mars 2016

Av Elin - 29 mars 2016 21:49


Herre min Gud, är helt slut! Nu sitter jg i soffan och slötittar lite på fotboll innan det är dags för mig att borsta tänderna och gå och sova. Klockan står på 05:30 imorgon, jobbigt med tidig morgon men skönt att få sluta tidigt. Att sova i lägenheten gick bra inatt, var lite nojig, men det gick över efter ett tag. Har dock inte sovit så bra, drömt stressdrömmar som bara den! Hade mitt första utvecklingssamtal i morse, skönt att få kunna checka av det från listan, nu är det bara 5-6 kvar, kämpa Elin! Känns som att jag har suttit vid datorn hela dagen idag på jobbet + att jag har haft en sjukt lång dag! Jobb från 07:30-18:30 liksom, kul! Skyndade mig hem sen och hann precis byta om till Sofi och Anna kom på besök. De hade med sig fika och deras glada humör. Efter att jag hade slängt i mig middagen så högg vi in på fikat, himla gott och himla lyx att få besök ikväll. Vi satt och snackade skit i soffan i några timmar och för kanske 30 minuter sedan så åkte de hem till sitt. Nä vänner, nu ska jag nog gå och lägga mig i sängen. Kram och god natt!

Kolla vad söta cupcakes!



 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2016 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards