lyckopillerelin

Alla inlägg den 2 april 2016

Av Elin - 2 april 2016 20:07


God kväll på er mina vänner. itter just nu i soffan nyduschad och nyäten. Känner mig lite risen idag faktiskt, har ont i halsen och huvudet och är sjukt seg. Hoppas verkligen inte att det blir värre! Har heller inte kunnat vila idag, klockan stod på 6 imorse och det var bara att stiga upp, klä på sig, ta en kopp te och sedan åka in mot centralen för att hoppa på tåget till Örebro. Har haft möte med  Ledarutvecklingsgruppen idag, vi höll till på Örebros fältrittklubb, tror att jag har varit där för säkert över 15 år sedan, men jag är osäker. Kul att få se deras anläggning iallafall. Det vi pratat  om idag har varit fördjupningskurser och massa spännande saker. Ett riktigt bra möte med delar av CUS-gänget! Älskar att få vara med och påverka  utbildningar till unga inom ridsporten! Tror att dessa utbildningar kommer bli toppen! Vi höll på mellan 10-15:30 ungefär och sedan blev vi som behövde ta tåget skjussade till stationen. Kom hem för ett tag sedan och är helt slut! Blir en tidig kväll för mig ikväll tror jag. Kram på er!

Vi fick midsommarefterrätt efter lunchen, lyx!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2016 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards