lyckopillerelin

Alla inlägg den 3 april 2016

Av Elin - 3 april 2016 20:04


Denna söndag blev inte riktigt som jag hade planerat. Det var tänkt att jag och mamma skulle åka till stan för att pärla armband till Ung cancer. Men när jag vaknade i förmiddags så kände jag på en gång att jag inte orkade. Har verkligen inte tid och råd att bli sjuk, men som det känns nu lär jag bli hemma i några dagar till. Har legat i soffan hela dagen idag och tittat på Criminal minds. Det ända vettiga jag gjort är att tvätta och gå ned till Hemköp för att handla lite, men efter det så var jag helt död. Nu har jag precis fått i mig lite middag och ska väl snart gå och sova. Det är nu man känner sig ensam, när man är sjuk och tycker synd om sig själv haha. Nä vänner, nu ska jag fortsätta titta på Criminal minds, kram på er och hoppas att ni mår bättre än vad jag gör.

Dagens lunch.

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2016 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards