lyckopillerelin

Alla inlägg den 12 april 2016

Av Elin - 12 april 2016 19:45


Hej på er! Åh vad jag älskar detta väder alltså! Sitter i soffan just nu och har fortarande balkongdörren öppen för att få in friskluft i lägenheten samtidigt som jag ser solnedgången spegla sig mot fönstret. Pepp man blir på sommar då! Men trots det fina vädret så var det väldigt motigt att gå upp klockan 6 imorse, har börjat få svårt att somna om nätterna igen. Kan vara hur trött som helst på eftermiddagarna och kvällarna men när jag väl ska gå och lägga mig i sängen så är det som om all ångest kommer som en våg och jag kan inte sova, otroligt jobbigt! Utöver det så har ändå jobbdagen gått fort idag, när det börjar bli vår och barnen bara kan hoppa i skorna och ta på sig en jacka så är det så himla härligt att vara ute. Så det ända man gör inne om dagarna det är äta och sova ungefär haha.

Skön sovstil bland barnen ;)


Slutade 15:30 och åke raka vägen hem för att förbereda middag och lite annat, Fillan skulle komma hit och hälsa på, sagt och gjort, 16:30 så ringer hon och säger att hon redan är i Vällingby. Hann inte ens hälften av det jag hade planerat haha. Men det gjorde inte mig någonting-det betyder ju mer tid med henne liksom ;). Vi snackade ikapp om allt som har hänt och lite allt möjligt, lagade tacopaj och hade det jättetrevligt. Alltid härligt att ses, nästa gång blir det säkert hemma hos henne i hennes lägenhet. Längtar redan haha.


Hon gick för ett tag sedan och nu sitter jag här och skriver till er. Är så skönt, har ringt alla samtal som hängt över mig i några dagar, inge olästa mejl eller andra mejl som jag måste svara på, disken är diskad, ingen tvätt att vänta på, utan bara "lugn och lo" som ett av mina barn på jobbet brukar säga. Imorgon är det ännu en ganska så kort dag på jobbet, öppnar dock. Nu blir det väl att titta på ett avsnitt Criminal minds, sedan är det nog sängen som kallar. Kram på er!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2016 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards