lyckopillerelin

Alla inlägg den 16 april 2016

Av Elin - 16 april 2016 22:06


Hej på er alla fina. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för de senaste dagarnas frånvaro. Jag har behövt ta igen mig lite efter denna kaosiga jobbvecka. I torsdags när jag kom hem efter stängningen på jobbet så kände jag mig sjuk igen. Var otroligt trött, hade ont överallt och kände mig nästan lite febrig. Åt lite choklad (det löser det mesta) och drack lite te innan jag gick och la mig.


Mitt i natten så vaknar jag av ett hemskt och konstigt illamående, inser efter ett tag att jag måste upp till toaletten. Middagen kommer upp, tillbaka till sängen, somnar om trots fortsatt konstigt illamående. Inser när klockan är 7 att jag inte klarar av att jobba. Illamåendet ville inte ge med sig, men blev iallafall bättre under dagen. Jag misstänker magkatarr eller ångest. Fick fikabesök av Elins föräldrar och syster med barn, vi åt kladdkaka, skrattade och de inspekterade min lägenhet. När de hade gått hem så kom Elin hit lite spontant för fredagsmys. Vi shoppade lite och sedan beställde vi pizza som vi tog med oss hem till middag. Kollade på Disneyfilmer, pratade ut och så sov Elin kvar här. Så mysigt att få sällskap över natten! Idag har mamma och pappa varit här och småfixat lite åt mig och nu ikväll så har jag haft besök av Vånkan.

Nu checkar jag ut för idag, god natt!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2016 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards