lyckopillerelin

Alla inlägg den 24 april 2016

Av Elin - 24 april 2016 10:25


Hej på er vänner. Nu har jag tid att sätta mig ned och skriva om igår kväll. Inte nog med att man tillbringade några timmar med att äta lakrits, på kvällen åkte jag och Elin in till Cirkus för att se Jonas Gardells show. Vi intog våra platser på första parkett och insåg att vi kom sjukt nära! Det var lite nackspärrsvarning eftersom han stod så nära scenkanten hela tiden. Han är ju mästare på att blanda skämt med allvar, det finns ingen annan förutom typ Sarah som får mig att gråta och skratta på samma andetag. Dock så tycker jag inte att denna show var bättre än Mitt enda liv som jag såg två gånger. Den var det mer fart och fläkt i. Men denna show var det mer Jonas, eller det kändes mer nära. Galet mycket skratt självklart och tårarna kom när han började prata om Livet är en schlager och sjöng en låt därifrån. En väldigt bra föreställning iallafall och jag rekomenderar er att se den!


 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2016 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards