lyckopillerelin

Alla inlägg den 1 maj 2016

Av Elin - 1 maj 2016 21:23


God kväll på er vänner. Hoppas att allt är bra med er. Trots ett lugn kväll igår så kom jag ändå hem sent, var hemma hos Elin. Vi tog det lugnt, åt tacos till middag och hade filmkväll, och när vi tittade på Bond så kunde jag liksom inte åka hem innan jag sett klart hehe. Kom strax innan 12 på natten tror jag och det var verkligen direkt hopp i säng som gällde. Sov till 10:30 idag, var länge sedan! Vaknade och mådde inte helt hundra. Antingen så är jag fortfarande sjukt trött i halsen och rösten efter Adelekonserten i fredags eller så är det något annat. Städade hela lägenheten, mådde ännu sämre efter det, vilade i soffan, åt lite lunch och vilade igen genom att titta på lite program som jag missat under veckan, sen mådde jag bättre. Vid 15:30 så kom Sara hit för lite fika. Var ett tag sedan vi sågs nu, har verkligen saknat henne! Var så härligt att få krama om en av sina bästa vänner, få känna på lite bebissparkar från hennes gravidmage och prata om allt möjligt. Så tacksam att jag har Sara i mitt liv!


Precis när Sara hade gått så kom mamma och pappa hit för att käka middag, vi beställde hämtmat och mamma hade lagat pannacotta till efterrätt. De gick väl härifrån för ca en timme sedan och nu den senaste timmen så har jag passat på att duscha, hänga tvätt och nu så ligger jag  i sängen och skriver till er. Är sjukt trött så ska väl snart försöka sova! Har jobbångest som bara den, men något som gör det lite lättare är att det bara är tre dagar med jobb! Nä vänner, godnatt på er!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards