lyckopillerelin

Alla inlägg den 8 maj 2016

Av Elin - 8 maj 2016 19:55


Fina ni. Det var fullt upp igår och när jag väl hade tid att sitta ned och skriva så orkade jag inte. Men nu är jag hemma i Stockholm igen efter en lång tågresa.


Igår började dagen med en brakfrukost, orkade inte pannkakor och våfflor haha.


Efter det så var det en föreläsning med Charlie Söderberg om att skaffa sig ett rikare liv, inte bara pengamässigt.


Spenderade några timmar i hänghörnan och pärlade armband och hängde med massa härligt folk


Gick på ytterligare en föreläsning om hur man kan få ihop livet.


På kvällen var det middag och fest, så här kommer en bildbomb på det!


Utan dessa fantastiska människor så hade inte denna helg fungerat!

Världens bästa Ung cancerpersonal!


Vid midnatt så hade vi dansat färdigt och jag var helt slut, men grymt nöjd och glad!


Sov dåligt inatt av olika anledningar. Så idag har jag bara slappat i hängrummet och pärlat armband


Orkar inte skriva med andra ord vad denna helg och vad Ung cancer har inneburit och betytt för mig, så snor från några av mina instagrambilder hehe.

 

Det har varit en obeskrivligt fantastisk helg. En helg med så mycket kärlek, acceptans och kämparglöd. Tack Ung cancer och tack alla medlemmar för att ni finns i mitt liv. För alla minnen, för alla tårar, för alla skratt och för alla fuck cancer fingrar. För att vi kämpar tillsammans. För att vi har skapat en riktig krigararmé mot cancern. En armé som är bättre än något annat. Ung cancer har gett mig livet tillbaka efter cancern. De har gett mig det som sjukvården inte lyckats ge mig. Jag får så mycket kärlek och så mycket fina vänner tackvare dem. De berikar mitt liv så enormt mycket! De hjälper mig att sätta ord på tankar och känslor som jag tidigare inte kunnat, de hjälper mig att ge mig vänner för livet, de hjälper mig att fortsätta kämpa. Utan dem hade jag aldrig varit den jag är idag. Tack för att ni säger fuck cancer. Tack för att ni kämpar för oss som krigar och har krigat mot denna jävla sjukdom, tack för alla fina minnen som jag fått hittills under dessa år, tack för att ni har gett mig en hel krigarfamilj att vända mig till när jag känner mig svag. Ni har gjort mig starkare, gladare, helare, klokare och modigare. Ni har lärt mig det viktigaste som någon någonsin har lärt mig-att det är okej att känna. Känna precis det jag vill här och nu. Och nu känner jag så otroligt mycket kärlek och tacksamhet för att ni finns! Tack och fuck cancer!

 

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards