lyckopillerelin

Alla inlägg den 18 juni 2016

Av Elin - 18 juni 2016 18:39


God kväll på er vänner. Sov ganska konstigt inatt, så när klockan ringde strax efter 8 så var jag en aning trött. Men efter en snabb dusch så piggnade jag till och kunde ta det lugnt på morgonen innan jag åkte in mot stan. Lite spontant sådär så bestämde Fillan och jag igår att jag skulle hem till henne idag på brunch, jag har ju inte fått se hennes lägenhet än vilket jag gärna ville göra. Så vid 09:30 ungefär så åkte jag hem till henne i regnet och så fixade vi lite brunch och pratade, riktigt mysigt var det! Hoppas på fler brunchdejter och lite spontanmiddagar framöver, hos oss båda såklart :). Vid 12:30 ungefär så gick vi till odenplan tillsammans, hon mot spånga och jag hem till Vällingby. Mamma och pappa var här i någon timme och hjälpte mig med ytterligare några saker (hehe) och sedan dess har jag bara tagit det lugnt. Nu sitter jag och slötittar lite på fotboll och väntar på att långfilmen ska börja på kanal 11. Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra, eller något jag verkligen ska göra är att storstäda lägenheten! Hare gött så länge!


 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards