lyckopillerelin

Alla inlägg den 6 juli 2016

Av Elin - 6 juli 2016 17:32


Hej på er kära ni. Efter en fantastisk dag på Skansen igår så är jag sjukt sliten idag, rösten är det nog värst med. Men mer om allsången i ett annat inlägg. Efter en natt med några timmar för lite sömn så vaknade jag av väckarklockan vid 8 idag, orkade knappt öppna ögonen. Sov in i det sista så jag bara behövde klä på mig och åka och köpte frukost på vägen in till Olmed. Hade tid där för att prova och hämta ut min nya benprotes, sjukt snygg är den! Synd bara att jag inte har gått in den än. Fick skavsår bara efter några minuter på hemvägen.

Hoppas snart att denna bara är ett minne blott.


Åkte hem en snabbis, bytte ben, kissade och sedan vidare till Mall of scandinavia för att möta upp Vånkan. Det var ett tag vi sågs nu och det blev mycket snack om barn och jobb, som alltid haha. Vi åt lunch på typ världens godaste våffelställe och sedan gick vi runt lite och kollade på rean.

Sinnessjukt god!


Efter några timmar så skildes vi åt och jag åkte hemåt. Sitter på balkongen just nu och tittar på Orange is the new black samtidigt som jag äter lakritschips och dricker iskall fläderblomssaft, så mumsigt! Ikväll har jag inget planerat mer än bara ta det lugnt. Behöver det efter gårdagen känner jag. Extra skönt är att jag är ledig hela dagen imorgon också.


Borde kanske plocka undan alla kläder som just nu ligger på soffan så man knappt ser den, men jag orkar verkligen inte. Får plocka lite imorgon istället :). Nä vänner, nu ska jag nog värma en bit paj till middag. Kram på er!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards