lyckopillerelin

Alla inlägg den 3 augusti 2016

Av Elin - 3 augusti 2016 11:51


Nu är det bara två program kvar denna sommar, det har gått så sjukt fort! Separationsångesten är bra hög om man säger så :). Det var iallafall en helt fantastisk dag igår, lite regn vid lunch och så lite småstäng en timme innan sändning, men det kändes som ingenting! Det var ett perfekt väder tycker jag, Sofi och jag skulle kanske ha tagit med oss varsin lite mer tjock tröja, det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder! Det var kanske inte några höjdarartister igår och det märktes på publiken, inte alls lika mycket folk som det brukar vara. Men jäklar i min lilla låda vad kul vi hade! Tror att jag kommer få träningsvärk i magen under dagen för jag skrattade så mycket igår, har så otroligt kul tillsammans med Sofi och resten av gänget, vi alla är precis lika galna haha!


Sjukt stolt över vår lilla packning denna gång!



Våra skyltar, bortsett från de som vi alltid brukar ha med


När vi kom upp till våra platser så fick vi allsångsbingo av några vänner från publiken, jättekul idé!


Vi glömde vattenmelonen och köre en lakritsbomb istället, farligt gott! En kula lakrits, en kula hallon/saltlakrits, lakritssås och lakritsströssel hahaha!


Redo för sändning!


Haha, Sofi byggde en koja i baja majan, det var så mörkt så vi knappt såg något, tur att ficklampa på telefonen finns!


Längtar redan till nästa vecka!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards