lyckopillerelin

Alla inlägg den 4 augusti 2016

Av Elin - 4 augusti 2016 20:17


God kväll fina ni. Sitter just nu i soffan med tofflor och filt för jag fryser så mycket! Snart får jag nog upp värmen igen, annars så får jag väl hoppa in i duschen och värma mig. Har spenderat typ hela dagen på Gröna lund, jag har inte varit där och åkt attraktioner på säkert sex år, så det var verkligen dags att göra det nu! Var där med Sofi, Anna och kusin Elias. En toppendag som bjöd på många skratt, extremt mycket skrik, värme och regn. Har glömt bort hur otroligt kul det är med berg och dahlbanor om jag ska vara ärlig, det är något speciellt med att åka det, man får en sådan sjuk kick efteråt hur läskigt man än tyckte att det var när man väl satt där haha. Jag tror nog att jag blir modigare med åren, men vissa av grejerna kommer jag aldrig att åka! När klockan tickade iväg och blev sen eftermiddag så öppnades himlens alla portar och Sofi och jag åkte Jetline i jordens ösregn, vi var ju inte lite blöta efter det kan jag säga, men fy tusan vad fort det gick och vad kul det var! När regnet inte slutade så beslöt vi oss för att åka hem, vi var genomblöta och kände oss ganska nöjda efter ungefär 7 timmar. Jag har ont exakt överallt och när jag sitter upp så känns det som att jag fortfarande åker berg och dahlbana haha, men det är så värt det! Nu ska jag ligga i soffan hela kvällen för att orka med några ärenden tillsammans med Sofi och Anna imorgon. En sjukt bra grönandag iallafall och nu längtar jag tills jag får åka dit igen haha!


Om jag hade band med kontaktuppgifter så skulle Elias ha, vad gör man inte för de små liven :)



En aning blöta efter Jetline haha


Kärlekstunneln, vi visar vår kärlek till varandra på vårt sätt, strypkram! Typiskt oss! :)

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards