lyckopillerelin

Alla inlägg den 14 augusti 2016

Av Elin - 14 augusti 2016 12:01


Sådär ja, nu kan jag checka av alla tre bröllop under denna sommar som jag varit på. Finns det något bättre än att gå på bröllop egentligen? En hel dag fylld med massa kärlek! Igår var det dags för Bella och Dennis att bli man och fru och det var det mest självklara paret! Jag har aldrig tvekat på att det skulle bli just dom två tillslut. Det var så underbart att få sitta där och se deras kärlek för varandra, man grät ju inte lite under dagen haha. Är så tacksam att jag fick vara med och dela denna dag med två helt fantastiska fina människor! Det var ett så sjukt fint bröllop, enkelt, stilla och så typiskt dom. Sedan blev det god mat, typ godaste tårtan jag ätit, massa bra tal och senare på kvällen blev det röj! Det var en riktigt lång dag då jag började göra ordning mig vid 10 på morgonen för att hinna i tid till Mörkö där både vigsel och fest skulle vara och sen kom jag hem vid 1 på natten, var helt slut  kan jag säga och hade ont överallt. Men så värt det!


Sjukt nöjd över detta snygga paket! :)


 

Tyckte även att jag var sjukt snygg igår, tackvare att Sofi och jag lånade varandras klänningar haha! Att träffa en gammal stallvän och umgås med henne var också superkul! Ibland är världen liten när man inser att man har gemensamma vänner, tur är väl det på något sätt haha.



Man blir ju lite som en bridezilla när man går på mycket bröllop och denna idé tyckte jag var supersmart, så den ska jag sno när det är min tur att gifta mig! En korg med bra-att-ha-saker på varje toalett liksom!



Ja, avslutar med denna galna bild när brudparet dansar loss till who let the dogs out som första låt haha! Efter det så tackade jag för mig och fick skjuts till pendeln för att åka hemåt och äntligen få ta av sin klänning. Nog för att det är kul att klä upp sig och vara fin, men skönast är nog alltid att få ta av den sen efter en hel dag haha!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards