lyckopillerelin

Alla inlägg den 26 augusti 2016

Av Elin - 26 augusti 2016 15:30



Eller nja, snart iallafall! Efter några timmar på jobbet under förmiddagen så åkte jag hem och vilade. Tänk att man blir lika slut i huvudet efter en planeringsdag som efter en vanlig dag när barnen är på förskolan. Väl hemma iallafall så satte jag igång med att packa resväskan. Har velat fram och tillbaka hur mycket jag vill ha med mig och vilken väska jag ska ta + så tror jag hatt jag har packat om sisådar 5,6 gånger bara idag. Vissa dagar har jag inga problem att packa, medan andra dagar är det helt omöjligt. Jag landade iallafall i beslutet att ta den lilla väskan och känner att jag är ganska så nöjd med det valet, det västa som kan hända är att jag får checka in ena väskan på hemvägen om jag vill köpa något speciellt och den blir för tung. Har jag förresten ens nämnt vart jag ska?! Tillsammans med CUS-gänget (typ världens bästa ridsportsgäng) så ska vi åka till Berlin och ha möte/kick off. Har sett att det ska bli över 30 grader varmt också vilket låter härligt! Är sjukt nervös över att jag inte ska orka med i tempot, men på något sätt så löser det sig nog också. Nä vänner, nu ska jag titta på ett avsnitt Grey´s innan det är dags för mig att åka mot arlanda, kramkram!




 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards