lyckopillerelin

Direktlänk till inlägg 31 augusti 2016

Berlinresan med CUS-gänget!

Av Elin - 31 augusti 2016 13:50


Ledsen vänner för att jag inte har uppdaterat er om Berlinresan jag var på över helgen. Vi hade en helt makalös helg tillsammans allihopa! Att resa med vänner och samtidigt få påverka ridsporten är en otrolig föremån. Vi åkte tillsammans fredag kväll och sen åkte vi hem tillsammans måndag kväll. Var verkligen inte pepp att åka från början, men direkt när jag träffade gänget så vände allt och vi hade så kul tillsammans! Jag var så otroligt nervös innan för att jag inte skulle orka med allt och visst var det varit jobbigt, men smärta i kroppen och svullna fötter och ben var så värt det! Det är någonting speciellt med att resa, man lever verkligen i nuet och glömmer snabbt bort allt hemma i vardagen vilket är ganska skönt. Vi hade över 30 grader varm varje dag, vi solade, hade bra möten, åt gott, drack gott, lekte turister och bara hade det så najs! Jag älskade Berlin och jag känner på mig att jag kommer åka dit flera gånger. En helt fantastisk långhelg med världens bästa ridsportsgäng!

Här kommer massa bilder som jag tagit.

Våra möten växlades med att vara både inne och ute

 

   

Vi skålade med apfelsaft till våra gamla styrelsekollegor!

 

Efter häng i parken så gjorde vi oss fina och gick ut och tog ett glas bubbel för att sedan hamna på en mysig italiensk resturang. Sjukt gott och tiden sprang iväg!



På söndagen när allt nästan var stängt så hade vi styrelsemöte mellan 09:00-18:00 för att sedan gå ut och käka middag på ett fastfood-ställe, älskar att kvittot blev så långt på nästan alla ställen vi var på haha! Senare på kvällen gick hälften av oss på promenad i 1,5 timme för att upptäcka Berlin mer, supermysigt!


På måndag morgon började vi tidigt med möte och sedan lekte vi turister resten av dagen. Besökte bland annat Checkpoint Charlie och en chokladbutik där vi även käkade lunch, åt nog jordens godaste kantarellsallad med choklad i!


Vi tog en taxi tillbaka till hotellet, hämtade ut våra väskor, packade om lite och sedan taxi in till flygplatsen.

Hej då Berlin!


Sjukt nöjd tjej efter en intensiv men megakul helg!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 16 september 2019 20:13

  God kväll på er vänner! Jag fortsätter denna måndag med en nyhet! Har länge funderat fram och tillbaka på hur jag ska göra, men nu har jag bestämt mig. Det är dags för mig att gå vidare och blogga på en annan portal. Har bloggat här på Bloggplats...

Av Elin - 16 september 2019 15:14

  Inlägg i samarbete med Gocostum.   Hej på er, har ni liksom jag svårt med batteritiden på er telefon? Jag är hopplös kan jag säga och varje gång så antingen glömmer jag ladda en powerbank, glömmer sladd eller något annat. Så då står jag där m...

Av Elin - 15 september 2019 21:47

  God kväll på er mina vänner! Har ni haft en bra söndag? Min har gått rysligt fort måste jag säga! Klockan ringde 09:30 och jag trodde att den var typ 6 på morgonen då det fortfarande var så mörkt i min lägenhet och jag var galet trött. Me...

Av Elin - 15 september 2019 12:34

  Hej på er vänner! Idag är jag riktigt konsertbakis kan jag säga, men vilken kväll och vilken fest det blev hos Carola igår!   Jag kom dit strax efter att de hade öppnat dörrarna och mötte upp Emelie och hennes mamma. Tillslut så kom v...

Av Elin - 14 september 2019 14:28


Idag fyller hon år. Hon som varje gång plockar upp mig när jag faller. Hon som påminner mig om att andas när livet känns tungt. Hon som har gett mig en av mina bästa vänner. Hon som alltid finns där genom att bara vara den hon är. Hon som betyde...

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards