lyckopillerelin

Alla inlägg den 1 september 2016

Av Elin - 1 september 2016 20:08


Hej på er kära vänner. Har suttit under kvällen och tittat på Grey´s som vanligt haha, men just nu så tar jag en liten paus. Har gråtit floder under de senaste timmarna då det varit så sorgligt så nu orkar jag nästan inte gråta mer. Denna torsdag har gått så himla fort känns det som. Började dagen på jobbet och jobbade de två timmarna som jag ska, sedan åkte jag direkt till min gamla förskola för att hälsa på. Det var så himla skönt att få krama om alla igen och jag passade på att samla på mig all positivitet som bara de kan ge mig. Hela gänget har stöttat mig under både mina värsta och bästa år i livet, så de kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta!


Var där i någon timme innan jag åkte vidare till Göta lejon för att hämta upp en affich som de lovat mig, sedan åkte jag hem med en kort visit på donken på vägen. Resten av kvällen så har jag bara suttit i soffan och tittat på Grey´s. Borde egentligen typ städa och diska, men jag är så trött! Har iallafall hela lördagen ledig så då ska jag ta tummen ur röven och städa upp här i lägenheten, det ser för bredrövligt ut just nu kan jag säga haha. Nä vänner, ha en fortsatt trevlig kväll så ska jag återgå till mitt serietittande. Puss!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2016 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards