lyckopillerelin

Alla inlägg den 4 september 2016

Av Elin - 4 september 2016 19:07


God kväll på er mina fina vänner. Sitter just nu i soffan och tittar på Grey´s efter att ha ätit pannkakor till middag. Idag så stod klockan på 8, somnade sent igår så var ju sådär lagom trött när klockan ringde imorse haha. Men jag tog mig upp och åkte in mot stan för att gå på ett möte. Det blev lite spontant sådär efter förra helgen när jag var i Berlin, men bor man i Stockholm och dagen är fri så känner jag att jag lätt kan ägna dagen åt lite ridsport. Vi, ett gäng på 7 personer som har olika slags roller inom ridsportsverige hade en liten workshop mellan 10-15 och spånade fokusområden inför idrottslyftet. Tyckte vi kom fram till många bra saker, det är ju sjukt svårt på ett sätt att försöka komma på konkreta förslag hur vi kan jobba för att utvecklas och göra ridsporten större i Sverige,  men det är därför det är så himla nyttigt att vara med på dessa möten!

När man börjar skriva på servetter så vet vi att vi är på rätt väg och har bra ideér haha, allt för att inte glömma det man sagt!


När vi tackade för oss strax efter 15 så tog jag en vända på drottningsgatan och hötorget för att leta lite grejer. Hittade väl inte riktigt det jag ville ha, men det blev lite från Åhlens iallafall. Sedan åkte jag hemåt trött och ont typ överallt. Var också tvungen att gå förbi plattan då de hade lagt gräs på hela stället och haft picknick lite tidigare på dagen. Sjukt smart ju!


Imorgon är det iallafall sjukhus och jobb som gäller, inte så sugen på det men vad ska man göra liksom...

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2016 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards