lyckopillerelin

Alla inlägg den 11 september 2016

Av Elin - 11 september 2016 17:53


Hej på er. Vi tar en sak i taget tänkte jag. Var bara tvungen att slänga i mig lite mat då jag var så fruktansvärt hungrig. Vi börjar med igår kväll. För er som missat så var jag på min första premiär igår och det blev Bullets over broadway. Så fort de gick ut med att Helen Sjöholm skulle spela en av huvudrollerna så bokade jag direkt, så har väntat ett antal månader på denna kväll. Vilken kväll det var alltså! Det var jag och Jesper som gick tillsammans, vi hade klätt upp oss och var så taggade när vi möttes vid 17 på t-centralen. Vi var där redan två timmar innan det skulle börja, kikade lite vid röda mattan och sedan gick vi och åt på donken.


Det var så sjukt mycket kändisar som ramlade in så vi blev helt osäkra på om vi också skulle gå samma väg, att gå på premiär tillsammans med massa kändisar gör man ju liksom inte varje dag precis :). Vi spanade lite, tog lite kort tillsammans med några av dem och sedan gick vi in. Köpte program, tog åt oss av ett glas bubbel och sedan väntade vi på att vi fick komma in och sätta oss på våra platser på parkett rad 4. Musikalen var helt fantastisk! Jag skratta så jag fick ont i både magen och käkarna och Helen Sjöholm som en helt skruvad diva, alltså behöver jag säga något mer?! SÅ FRUKTANSVÄRT BEGÅVAD HON ÄR! Jag rekomenderar verkligen denna musikal och jag garanterar att ni får en riktig skrattfest! Jublet visste inga gränser när den var slut efter ca 2,5 timme! Kom hem vid 00:30 inatt och sedan var jag uppe igen vid 6, men det var så värt lite för få timmars sömn!


Anders Ekborg och jag! Sjukt stort!


Edward af Sillén, sjukt stort det med!


Galna men härliga Katrin Sundberg som lovade mig att jag skulle älska denna musikal om jag tycker om Helen Sjöholm, tänk vad rätt hon hade! ;)

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2016 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards