lyckopillerelin

Alla inlägg den 12 september 2016

Av Elin - 12 september 2016 11:15


Hej på er. Är fortfarande lika trött som igår trots att jag sovit i 11,5 timmar inatt. Helt sjukt, hur kan man vara så trött?! Bortsett från att vara på musikalpremiär i helgen så har jag också spenderat helgen i Bålsta på konferens med ridsporten. Efter att ha prickat av nästan 40 engagerade tjejer från hela Sverige så åkte vi mot bålsta taggade inför en spännande och lärorik helg tillsammans. Då jag inte är med i arbetsgruppen för denna konferens så hade jag egentligen nollkoll på läget, men det var bara att hänga med ändå haha. Vid 16 ungefär när vi lyssnat på en föreläsning och snackat lite så fick jag skjuts till pendeln för att gå på musikalen. Kom hem 00:30 och klockan stod sedan på 6 igår då jag skulle åka tillbaka till Bålsta! Under gårdagen så pratade vi om hur vi kan arbeta i projekt och så fick ungdomarna ge inputs till oss om en utbildning och lite annat. Vi avslutade vid lunch och sedan så åkte jag och mina Stockholmstjejer i DUS hem tillsammans och hade ett effektivt möte i bilen haha. Tror jag kom hem strax efter 16 och var dum nog att lägga mig i sängen för att vila lite, hade väldigt svårt att ta mig upp därifrån kan jag säga haha. Det har iallafall varit en sjukt intensiv helg och på ett sätt är jag glad att den är över då jag undrat länge hur jag skulle orka igenom den. Men jag lever, är fortfarande strött som sagt och som tur är så jobbar jag kväll idag så kan vila upp mig lite mer under dagen, ciao!


Jag fick med mig lite presenter från arbetsgruppen och så kunde jag inte låta bli att köpa den klockrena termosen!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2016 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards