lyckopillerelin

Alla inlägg den 15 september 2016

Av Elin - 15 september 2016 11:56



Alltså vilken premiär jag var på igår! Jag har nog fortfarande inte smält allt som hände och hur stort det verkligen var att vara där. Har aldrig upplevt något sådant här tidigare och jag är så glad att jag bokade dessa biljetter. Elin och jag kom dit i god tid för att spana lite på kändisar och det kändes nästan som att hela Sveriges kändiselit var där om jag ska vara ärlig haha. Flörtade till mig några värdefulla bilder med några av dem och redan efter det så var jag nöjd och hade kunnat åka hem och somnat lycklig. Att vi sedan ser att Drottningen är på plats gjorde mig helt mållös, det var så stort!


Musikalen var helt obeskrivligt bra! Det är verkligen svårt att få ned i ord hur bra den var, har man sätt den så tror jag att man förstår, så jag rekommenderar att ni gör det! Peter Jöback som Fantomen, alltså hur bra kan man vara?! Jag förstår verkligen varför han har slagit egenom internationellt på musikalscener som på Broadway som denna karaktär. Han var helt otrolig!! Hela föreställningen var helt otrolig, en sjukt bra ensamble och sjukt bra scenarbete. Det var så otroligt maffigt att sitta där i publiken. Tror att jag genom hela första akten bara satt och gapade och sa WOW flera gånger haha. Nä, det var helt galet bra och just denna kväll hör nog till historien nu, tror inte att jag får samma chans igen att göra om detta med Jöbck som fantomen och premiär på cirkus, känns lite som once in a lifetime faktiskt! Bjuder på några bilder nu tänker jag, mormor håll i dig nu ;).


Så här såg jag ut :)


   

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2016 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards