lyckopillerelin

Alla inlägg den 16 september 2016

Av Elin - 16 september 2016 20:49


God fredagskväll på er alla! Jag har verkligen haft full rulle hela dagen idag, så har liksom inte haft tid att titta in här förs nu. Igår efter jobbet så åkte jag nästan direkt till Sara och Oscar, men mötte först upp Vånkan i spånga så vi åkte tillsammans sista biten. Efter några timmar och en familjepizza senare så åkte jag vidare mot stan för att möta upp Jeppe vid Göta lejon. Eftersom jag var så hetsig och lite för snabb med att boka biljetter till Bullets over Broadway när de släppte biljetter så råkade jag boka två platser till föreställningen som spelades igår (torsdag) också. Inte för att det gjorde något precis förutom att jag var några hundralappar fattigare då hehe. Vi hade sjukt bra platser och vi skrattade så mycket så jag fick ont i magen och käkarna. Alltså, det är en sådan sjukt bra ensamble så det inte är klokt! Älskar Helen Sjöholm mer och mer som den helt skruvade divan Helen Sinclear som hon spelar. Bra musik och roligt manus/regi! Tyckte nog att den var bättre andra gången än på premiären, men det kanske beror på att man visste när det var roliga scener hehe. Hoppas verkligen på fler chanser att få se denna fantastiska musikal! Att komma hem sent och bli av med några timmars sömn var trots allt så värt det! Sova kan man göra senare, i graven typ! Nu har jag precis kommit hem och ska kolla på kvällens Doobidoo-avsnitt innan sängen kallar, imorgon blir det ännu en lång dag, men tittar nog in under morgondagen skulle jag tro, kramkram!



 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2016 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards