lyckopillerelin

Alla inlägg den 1 januari 2017

...

Av Elin - 1 januari 2017 21:28


När man bara vill proppa i sig en hel pillerburk, som om min kropp behöver mer smärta liksom. Orkar inte detta och vill bara vakna när allt slutar göra så ont! Det känns som att jag bryts ned psykiskt efter varje bakslag...

Av Elin - 1 januari 2017 16:26



Sådärja, cirkus 4 dagar senare så är allt jul borta här hemma. Så skönt! Jag har liksom fått hålla på nu i fyra dagar eftersom jag får så ont och behöver hela tiden ta lite pauser då och då. Men idag är sista dagen, eller jag har en kasse kvar här upp nu som jag ska ha lite textilier i som jag precis hängt på torkning efter en tvätt. Idag har jag också passat på att storstäda hela lägenheten, så skönt att ha det avcheckat också! Nu sitter jag i soffan och är så trött och har så fruktansvärt ont i kroppen så jag funderar på hur jag ska klara av att jobba imorgon. Men jag får se till att gå och lägga mig tidigt ikväll så kanske det värsta försvinner :).


ja, det är ju en del om man säger så. Helt sjukt att typ allt detta har fått plats i min lilla lägenhet när man ser det så här haha!


Av Elin - 1 januari 2017 12:23


Så var 2017 här. Vi får se hur detta året blir, känns som att det kommer hända massa roligt! Jag är iallafall så trött idag! Sov typ ingenting inatt då jag har gjort något med min höft eller nått så jag knappt kan röra mig. Minns att jag vaknade flera gånger inatt och försökte hitta ett bra läge med kroppen för att kunna sova, men det var svårt. Jag får hoppas att det går över snart! Jag kom hem vid ungefär 2 inatt efter ett bra nyårsfirande med Lisa och hennes vän. Vi startade kvällen redan vid 17 då vi möttes hemma hos Lisas föräldrar där vi skulle fira.



Det blev lite miss i kommunikationen så jag fick vänta lite för att komma in, men jag hade ju sällskap av Mio som gärna ville sitta och bli kliad och var nyfiken på vad jag hade i påsen haha.



Vi lagade sjukt god mat, drack gott bubbel och vin och hade intressanta samtalsämnen. Sjukt bra kväll med andra ord!


Tolvslaget kom, vi gick ut och tittade på raketer, skålade och tjoade! Jag ringde mamma och mormor och morfar och önskade de gott nytt 2017.


Vi gick in ganska så snart efter tolvslaget och så satt vi bara och snackade och sedan valde jag att åka hem, mycket tacksam över att jag fick vara med dem och fira och nöjd med kvällen. Idag ska jag fortsätta att städa här hemma och sedan skulle det inte förvåna mig om jag ringer och beställer en pizza till middag ikväll, var länge sen haha!



 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards