lyckopillerelin

Alla inlägg den 10 januari 2017

Av Elin - 10 januari 2017 14:44


Tja tja, är fortfarande hemma och vilar upp mig idag. Än så länge så blir jag hemma till torsdag, men ska boka tid till vårdcentralen imorgon för att kolla upp om det verkligen är en förkylning jag har eller om det är det i kombo med något annat. Jag kan ju tycka att man borde bli bättre efter en vecka hemma, men det står typ bara still nu, är så energilös! Tvingade ut mig själv iallafall nyss för att posta ett brev och för att handla lite mat på Coop samt att hämta ut ett paket från H&M. Var väl borta i ungefär 15-20 minuter och nu är jag helt slut! Så nu ska jag fortsätta att titta på Glee, återkommer!


Ett kuddfodral och en duk från H&M, ni ska få se resultat senare när jag orkar fixa här hemma :).

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards