lyckopillerelin

Alla inlägg den 14 januari 2017

Av Elin - 14 januari 2017 21:00


Bästa: Det måste nog bli att jag kunde komma över till mamma och pappa och äta middag. Hade varken lust eller ork att laga mat idag, så pratade med mamma under dagen och frågade om jag fick komma hem till dom trots att jag var oanmäld :). Så istället för något tråkigt som jag säkert hade gjort här hemma så blev det kyckling med potatis, mums!


Mysigaste: Jag hade ett jättemysigt telefonsamtal med mormor vid lunch idag där vi pratade om allt möjligt. Ibland behöver man ett härligt samtal med någon för att glömma lite att man är sjuk.


Dåliga samvete: Denna helg skulle jag egentligen spenderas på hotell Scandic i Alvik tillsammans med massa hästälskare. Jag och några utav oss i CUS skulle vara där för att representera ungdomarna på årets Tävlingskonferens. Men eftersom jag inte är helt frisk än så kände jag att jag var tvungen att avboka det, jättetråkigt då jag hade sett fram emot bra diskussioner och att få träffa massa folk man känner.

Bild lånad från facebook.


Hoppsan: Såg reklam om MQ på facebook tidigare idag om att de hade massa rea, dum som jag var så klickade jag på detta och det slutade med at jag råkade beställa hem lite kläder därifrån. Självklart så hittade jag ju kläder som passar julen nu när den är slut, vilken tur att det kommer en till jul!


Nu är jag helt slut och tänkte gå och sova, natti natti!


Av Elin - 14 januari 2017 15:50


Jag letade egentligen efter något annat när jag var inne på Pinterest, men det slutade med att jag tittade på kök där istället.  


I min kyl så är det nästan alltid kaos, varför har jag inte tänkt på detta innan?


Eller en sån här skärbräda vore ju inte helt fel!


Eller jag som ibland kan ha svårt att hälla av vattnet ur kastrullen eller annat, perfekt med en sån här!


Ja ni fattar, jag skulle kunna hålla på i en evighet och visa massa bra tips, men nu måste jag hoppa in i duchen!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards