lyckopillerelin

Alla inlägg den 22 januari 2017

Av Elin - 22 januari 2017 17:43


Jag har nu i ett par månader haft ett sådant himla sug att slinga håret. Kollar mycket på Pinterest och så för att få inspiration. Här kommer några bilder som jag gillar lite extra. Vilken tycker ni är snyggast? :)

Av Elin - 22 januari 2017 13:23


Hej på er finingar! Denna dag blev inte alls som jag hade tänkt. Just nu ligger jag i sängen och vill inte röra på mig en millimeter. Jag har gått och blivit magsjuk tror jag, eller så var chokladen jag åt igår dålig. Började må illa på kvällen igår så hoppade i säng redan strax efter 20:00, men illamåendet gick över och jag kunde inte riktigt somna, så jag flyttade mig till soffan och tittade lite på TV. Sov lite halvdåligt inatt då jag hade sjukt ont i min högerarm också, är det inte det ena så är det de andra. När jag gick upp idag så mådde jag illa igen. Suck! Illamåendet går inte över och nu går jag mellan säng och badrum stup i kvarten. Vi får se hur denna dag slutar...jag har inte TID att vara sjuk igen, framför allt inte imorgon!! Jag får väl hoppas att om jag kör min ranson på sjukdomar nu i början av året så kanske jag är frisk resterande av dagarna haha, man kan ju alltid hoppas! Nu ska jag fortsätta tycka synd om mig själv och lyssna på lite poddar!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards