lyckopillerelin

Alla inlägg den 3 februari 2017

Av Elin - 3 februari 2017 19:59


God kväll på er! Helt plötsligt så gick tiden fort igen. Känner att jag är helt off i hjärnan just nu. Eller kanske för mycket on, beror på hur man ser det. Började titta på en serie, men den var så fruktansvärt sorglig i början så jag satt och hulkade av gråt, så var tvungen att pausa och sätta på något som jag blir glad av istället. Så just nu är min status för tillfället soffläge, Chess på typ högsta volym och massa olika slags bär och annat att frossa i! Fick lite fredagsfeeling och sedan när jag hade lagt upp allt så insåg jag att det kanske var en aning mycket, vi får se hur mycket som är kvar om några timmar haha! Nä vänner, nu ska jag fortsätta min fredagskväll här hemma i lugnets tecken och sedan är det bedtime, tack och god natt!


Av Elin - 3 februari 2017 15:43


ÄNTLIGEN FREDAG! Alltså, det var länge sedan som jag kände denna frihetskänsla på en fredag! Denna vecka har känts som att den har hållit på i en evighet! Började tidigt på jobbet idag, var själv till 09 och det var kaos där ett tag alltså, sju barn och fyra av dem sitter och gråter samtidigt! Ja, vad ska man göra egentligen. Fram med massa böcker, play doh deg, pyssel och allt vad man kan hitta på för att få dem att känna sig lite mera gladare och tryggare. Haft en tuff dag med kroppen idag också, mycket värk! Sakta men säkert så kan jag också börja bocka av små små saker på min att göra lista, men det är mycket kvar! Kändes så skönt att säga hej då och trevlig helg klockan 15!


Har precis varit inne på Coop och handlat lite godsaker till ikväll, min middag är redan färdig så behöver bara värmas upp, så det enda jag verkligen måste göra nu är att röja undan lite här, svara/läsa en hel drös med mejl, sätta på en diskmaskin och ta hand om tvätten. SEN kan jag sitta i soffan för resten av dagen typ!


Nä, upp och hoppa Elin!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards